Nagyon sok webáruház tulajdonosának ismerős a helyzet, amikor a felhasználó kosárba teszi a terméket, aztán mégis vásárlás nélkül hagyja el az oldalt. Mivel különféle keresőoptimalizálási és analitikai eszközök segítségével meg lehet állapítani, hogyan használják a látogatók a weboldalunkat, célszerű a remarketing PPC, vagyis az érdeklődésen alapuló újracélzási formát bevetni.

Ennek köszönhetően, dinamikus és automatikusan változó, személyre szabott hirdetésekkel sikert érhetünk el ezen a téren. A Google Ads-ben elhelyezett remarketing PPC kampányok alkalmazásával tehát orvosolható az említett probléma.

A reklámok arra is kiváló eszközök, hogy szert tegyünk nagyobb márkaismeretségre, valamint a vállalatunk nevének népszerűsítésére. Szintén jó módszer ez arra, hogy a felhasználónak megmutassunk különféle céges szolgáltatásokat, mint az ingyenes kiszállítás, az extra garanciális lehetőségek, törzsvásárlói kedvezmények stb. Végül is a remarketing PPC hosszú távú profitnövekedést is képes generálni.